mandag 11. april 2011

Mbalamwezi beach

Etter svette og slitsomme dager på skolen gjør det underverker både kropp og sjel å kunne ta en Bajaj til en eller annen strand eller basseng, å bare nyyyyte livet! Vår favoritt så langt er Mbalamwezi. Skikkelig avslappa sted, med verdens beste Mishkaki Samaki(fiske grillspyd) og Sambosa!!!

Her gnafser fruen i seg et av de mange "sunne" måltidene som serveres i dette landet - cola og sambosa - akk så godt!!!!
Ikke bare ganen koser seg på Mbalamwezi......også øynene nyter hvert sekund.......

Alltid sosialt i Tanzania!!! Virkelig hyggelige mennesker som kommer fra dette landet. Alltid klar for en fest, alltid klar for å spandere neste runde!! Serrengetti, Safari og Uhuru er favorittene...!(øl)
Gromjentene koser seg

2 kommentarer:

  1. Mmm der var jo den nydelige jenta mi;)
    Ser helt fantastisk ut.
    Har prøvd å ringe begge telefonnr dine men jegfår ikke tak i deg. En dame som svarte som jeg ikke forstod hva sa, hmm, rart..

    SvarSlett
  2. WOW.....eller HEI, rætter sagt :)
    Eg hæng jo itj me i d heile tatt!! Har itj fått me meg at d ha kommi nå innlegg her, men gud så artig å læssa å sjå kess du har d!! D e verkelig litt av ein eventyrreise du e på :)

    Savna deg, frøken, og gler meg massa t å træff deg!! <3
    Kos deg videre. STOR KLÆM fra meg, Rannveig

    SvarSlett